VARANASI - Impresii din orasul sfant al mortii

Zgomotul monoton al rotilor de tren

             Imi aducea o transa de vise amestecate cu realitatea, ca in momentele dinainte de trezire. In fata ochilor inchisi mi se aprindeau imagini cu sadbu imbracati in straie oranj sau acoperiti cu vreau petic murdar doar in jurul organelor genitale. O fetita de cinci-sase ani, cu ochii verzi galbeni si piele maslinie, imi toarna in cap un cos plin cu flori galbene lipsite de tulpina si imi zbiara in urechi: Mister, yout tichet, please! Fetisoara cu ochii verzi se transforma intr-o mustata neagra, intoarsa in sus, si in doua randuri de dinti galbeni maronii, cu sclipiri metalice ici-colo. Imi trebuie cateva secunde grele sa revin la spatiul si oamenii reali din jur. Cotrobai prin toate buzunarele pana gasesc biletul mototolit.
            Calatoria de la Ranthambore la Agra cu trenul nu e deloc plictisitoare si nici foarte lunga. De la Agra urma sa ma deplasez cu avionul pana la Varanasi. Daca tot ma trezise conductorul fioros, mi-am dezmortit putin oasele, mi-am luat aparatul de fotografiat si am plecat prin tren sa vad oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu